Krajská linka ke covidu odbavila 230 tisíc hovorů

TelefonKraj Vysočina 28. února 2022 upraví provoz vlastní informační COVID linky. „Našich 38 operátorů téměř dva roky pomáhalo veřejnosti s dotazy k pandemii COVID-19, zprostředkovávalo registrace a objednávání na očkování i testování proti COVID, podávalo vysvětlení k aktuálním epidemiologickým opatřením nejen na území ČR. Operátoři pod hlavičkou Kraje Vysočina a ve spolupráci s Krajskou hygienickou stanicí kraje Vysočina vyřídili 230 tisíc hovorů a odpověděli na desetitisíce e­‑mailů.

Kromě veřejnosti byl náš informační tým pravou rukou odběrových míst, laboratoří i praktických lékařů, pro které zajišťoval technickou a konzultační podporu vlastních informačních systémům, které v rámci regionu umožňují objednávání na testování, rozesílání SMS s jeho výsledky, a vydávání potvrzení o výsledku vyšetření,“ uvedl hejtman Kraje Vysočina Vítězslav Schrek. Vysočina byla jediným krajem, který linku provozoval takto kontinuálně v rekordně dlouhém čase.
Od 1. března budou volající na stávající čísla přesměrováni formou automatické volby na informační linky jednotlivých nemocnic. Pro obecné dotazy je možné stále využívat centrální informační linku zřizovanou ministerstvem zdravotnictví 1221. Pro technické dotazy týkající se krajského objednávkového a rezervačního systému na odběry lze využít e­‑mailovou adresu odbery@kr­‑vysocina.cz.
COVID linka Kraje Vysočina v číslech
■ 23 měsíců provozu
■ 7 dní v týdnu, 12 hodin denně
■ 38 operátorů
■ 230 tisíc hovorů a desítky tisíc odpovědí na maily

-krú-

    Reklama
  • Prodej masa, Vanoce
  • Nábor fotbal
Nahoru